Rainbow story

Home » Rainbow story

Köszöntelek a Rainbow Hostess Ügynökség első blogbejegyzésénél, engedd meg, hogy bemutatkozzam!

60 rendezvény

400 hostess delegálása

6000 instagram követő

több mint 800 fős Rainbow hostess csoport

De hol is kezdődött?

Németh Fanni vagyok a Rainbow Hostess Ügynökség alapítója, a rendezvények szerelmese. Vállalkozásom ötlete a korábbi hostess munkáim során fogalmazódott meg bennem. Láttam azokat a hibákat, amik egy-egy rendezvényen kiütköztek, erre szerettem volna megoldást találni és egy olyan professzionális szolgáltatást létrehozni, ami segítséget nyújt a szakmabeli társaimnak, leendő ügyfeleinknek.

A kezdetek:

A terveim között az szerepel, hogy egy olyan hostess közösséget fogok kialakítani, ahol a lányok megbízhatóak, tapasztaltak és maximálisan elhivatottak a szakma iránt. A Rainbow csoportunk megalakítása után először az általam már jól ismert hostessek nyertek felvételt, ezt követően bővítettem létszámunkat további munkatársakkal. Szeretném elkerülni a nem kívánt szituációkat, például a munka előtti lemondást, így a kiválasztás során nagy hangsúlyt fordítok a kommunikációra. Hostesseinkkel szeretek személyes kapcsolatot kialakítani, az adott munkán pedig mindig személyesen is segítek partnereinknek minden felmerülő probléma megoldásában.

 Sikerült új kapcsolatot kialakítanom a hostessekkel és a megrendelőkkel egyaránt. Rendezvényszervezői konferenciák, kurzusok látogatása mellett elkezdtem a vállalkozásom kialakítását, profi fotóssal stúdió fotózáson vettünk részt, weboldalt készítettem, különböző tematikájú rendezvényekre jártam és próbáltam még több kapcsolati tőkét kialakítani. Majd a következő hónapban sikerült megnyernem az első saját munkám Tihanyban, ahol egy háromnapos rendezvényen vehettünk részt.

Izgatottan vágtam bele a munkába és leírhatatlanul boldog voltam, hogy amit elképzeltem, sikerül megvalósítanom. Stand képviselete, illetve a vendégek üdvözlése, fogadása, kiszolgálása volt a fő feladat. A pozitív visszajelzéseknek köszönhetően újabb és újabb megrendelések követték egymást.

 A következő munkánkról és hogy ezután mi következett, egy újabb blogbejegyzésben fogunk mesélni!

Második Rainbow story:

A következő rendezvény egy konferencia volt. Hét fő hostessel vettem részt az eseményen. A kiválasztás során figyelembe kellett vennem a lányok talpraesettségét, kommunikációját és megbízhatóságát. Szeretek olyan emberekkel dolgozni, akikről tudom, hogy nem fognak cserben hagyni. Ami érdekes volt ezen a rendezvényen, hogy korábban már többször is részt vettem rajta más hostess ügynökség által. Ismertem a megrendelőt, így sokkal hatékonyabban foghattunk bele a közös munkába. Szerződést kötöttünk, majd eljött a várva várt nap. A lányokkal a feladataink közé tartozott a vendégek regisztrációja, karszalagok felrakása, ellenőrzése, illetve télen a ruhatár is. Nagyon szerettem ezt a rendezvényt összesen háromszor tudtam a saját ügynökségemmel részt venni rajta, a koronavírus miatt. (erről is fogok nektek mesélni, hogy hogyan is éljük meg mi) Remélem, még több alkalommal a részese lehetek!

Még több rendezvény:

Kisebb megrendelések követték egymást, majd részt vehettem életem első rendezvényszervező munkáján. Hihetetlenül boldog voltam. Tíz napot töltöttem Keszthelyen, 47 országból érkeztek diákok, akik rendkívül kedvesek és okosak voltak. Ez a tíz nap rendkívül mozgalmas, de egyben nagyon nehéz is volt. Reggeltől estig dolgoztunk a versenyen, kirándulásokat szerveztünk a gyerekeknek, hogy minél többet láthassanak Magyarországból. Elvittük őket Sümegre, ahol megnézhették a várat, illetve a lovasbemutatót, fürödtek a Balatonban és ettünk Tihany legjobb éttermében. Mindig volt valami felmerülő probléma, amit azonnal meg kellet oldani.

A legjobb sztori az volt, amikor megbeszélésen ültünk este tíz órakor és megszólalt a tűzjelző. Mondanom sem kell mi játszódott le a fejünkben. Egymásra néztünk és futottunk, hogy ki tudjuk üríteni a 7 emeletes kollégiumot. Sikeresen „megmentettünk” mindenkit, majd kiderült, hogy az egyik diák véletlenül neki dőlt a tűzriasztónak. Ez a szituáció persze még kétszer is megtörtént.

Sok új tapasztalattal és ismerőssel lettem gazdagabb. Ugyan ezzel a csapattal vettem részt egy két napos konferencián, ahol különböző tudományos kísérleteket mutattak be a rendezvényre érkező családoknak. A mi feladatunk volt a díszlet teljes kialakítása, kapcsolattartás a kiállítókkal, illetve minden esetleges probléma megoldása.  A munkáimon folyamatosan próbálok arra törekedni, hogy a social média felületeken is aktív legyek, így mindig sok fotót/videót készítek egy-egy rendezvényen, amit aktívan posztolok is. Továbbra is egyik fő célom egy összetartó közösség kialakítása.

A következő Rainbow storyban arról szeretnék mesélni nektek, hogy hogyan élem meg a koronavírust és hogy milyen hatással van jelenleg a vállalkozásomra. Tartsatok velem!

Harmadik Rainbow story:

Bevallom őszintén nehéz volt rá venni magam, hogy neki kezdjek az írásnak. A Húsvéti Ünnepek alatt sikerült pihennem, így újult erővel kezdek neki a munkának. Nézzük hát!

A 2019 évet sikeresen zártam, volt több promóció, karácsonyi party amin részt tudtunk venni a lányokkal. Mindegyik nagyon jól sikerült, összeségében a vendégek regisztrációja, útbaigazítás, ajándékok csomagolása volt a feladat. Minden rendezvénynek megvan a maga varázsa. Szeretem azt, hogy bár a feladat mindig hasonló, minden rendezvény/promóció más és más. Nincsen ugyan olyan.

Pont ezért vártam annyira a 2020 évet. Tele voltam tervekkel, vágyakkal. Úgy éreztem, hogy 2020 az én évem lesz. Januárban megrendezésre került az első részben említett rendezvény folytatása, ahol 6 fővel vettünk részt. A szokásos feladatokon kívül egy videót is készítettünk az eseményről a LookUP Média csapatával, ami nagy sikert aratott. Februárban részt vehettem két plázában megrendezett promóción Győrben és Sopronban. Két hetet dolgoztunk mind a két plázában, ahol a vásárlóknak kellett segíteni egy nyereményjáték részvételében. Eközben megkötöttem egy olyan öt napos szerződést, amire már nagyon vártam, referencia szempontjából is mérvadó lett volna. Egy nagy céget kellett volna képviselni egy kiállításon. Sokat dolgoztam vele, kerestem a megfelelő emberek a munkára. A kiválasztási folyamat nehéz, mivel meg kell találnod az adott embereket, akikben maximálisan megbízol és át tudsz nekik adni egy darabot a vállalkozásodból, mivel Ők fognak téged képviselni a munkán.

A koronavírus hatása a vállalkozásomra:

Őszintén szólva amikor felmerült az első hír a covidról nem gondoltam volna, hogy idáig fognak fajulni a dolgok. Majd megjelent nálunk is és egyre rosszabbra fordult a helyzet. A fent említett munkám, amit úgy vártam lemondásra került, a rendezvényeket folyamatosan mondták le. Az embereken eluralkodott a pánik. Egyik napról a másikra munkanélküli lettem. Összetörtem. Nem tudtam mihez fogok kezdeni. Nem fogok hazudni, a vállalkozásomat szüneteltetni kellett. A szünet alatt próbáltam a maximumot kihozni magamból és a vállalkozásomból is. Új videókon, posztokon törtem a fejem, közben pedig elmentem dolgozni eladóként és bár nagyon hiányzott a rendezvények világa Én még szerencsésnek mondhatom magam.

Nagyon fontos a támogatói környezet

A családom mindenben támogatott amiért nagyon hálás vagyok! Pokolian nehéz ez az időszak mindenki számára, nem csak anyagilag, hanem lelkileg is eléggé megterhelő. A szüneteltetés után enyhítések következtek, így szeptemberben volt egy lakásátadó promócióm majd kisebb rendezvények követték egymást. Októberben pedig sikerült elnyernem a karrierem szempontjából az eddigi legnagyobb munkám. Három nagy városban vehettem részt (Győr, Pécs, Debrecen) egy új üzlet átadásában. Szerencsekeréken nyereményt sorsoltunk, az ügyfélszolgálaton átadtuk a nyereményt, tableten regisztráltunk. Szuperül sikerült, bekerültünk az ügyfél portfóliójába. Leírhatatlanul boldog voltam, mintha minden visszatért volna a régi kerékvágásba. Decemberben ismét volt Plázás promóció Győrben és Sopronban, ami egészen karácsonyig tartott, viszont nem volt évzáró party, ami nagyon hiányzott, mert 4 éve folyamatosan részt vehettem rajta!

Összegezve bár nagyon rosszul éreztem magam a vírus és a munkám elvesztése miatt, de mindvégig tudtam, hogy mi az, amivel foglalkozni szeretnék, amiben örömömet lelem, ami igazán a szenvedélyem, ez motivált és motivál a napjainkban is a legjobban, amiből erőt tudok gyűjteni. Nem vagyok motivációs tréner és talán közhelynek hangzik, de amit igazán át szeretnék adni neked, hogy mindig van remény és kérlek soha ne add fel az álmaid, mert kellő kitartással úgy is sikerülni fog! 🙂

Negyedik Rainbow story:

Ha sikeres szeretnél lenni, dolgoznod kell! Méghozzá nagyon keményen. A sikert sajnos nem adják ingyen. Az előző részben elmeséltem nektek, hogy Én hogyan is éltem meg a koronavírus okozta krízist, most pedig azt fogom bemutatni, hogy hogyan szeretném újraindítani a vállalkozásomat lépésről lépésre.

Elsőnek a tervezési folyamatokat kezdtem el, ahogy az életedben is, úgy a vállalkozásban is nagyon fontos, hogy összeszedett legyél és tudd, hogy mit szeretnél. Össze írtam, és hetekre lebontottam, hogy mivel fogok foglalkozni az adott napokon.

Lássunk egy példát:

  • Tervezés
  • Seo vizsgálat – Megvizsgáltam a weboldalamat és a kapott eredmény alapján kijavítottam a hibákat
  • Kikerestem a vállalkozásomra legjellemzőbb kulcsszavakat és feladtam egy-egy hónapos Adwords és Facebook Ads kampányt, amit természetesen minden hónapban szeretnék megismételni
  • Havonta megtervezem, hogy mit fogok posztolni az adott social média felületekre
  • Folyamatosan készítem a Rainbow storyt, ami a weboldalamra kerül feltöltésre
  • nagyon fontosnak tartom, azt, hogy készítsünk elemzéseket, ezt is minden hónapban szeretném beiktatni, hogy a vállalkozásom még jobban tudjon fejlődni

 A napokban kaptam a hírt, hogy megtartják azt a négy városban megrendezésre kerülő rendezvényt, amire március eleje óta várok. Neki kell fognom a munkának. Árajánlatot, szerződéseket készítek, hirdetést adok fel, egyeztetek a lányokkal, majd a helyszínen a lehető legfelkészültebb 110%-os formánkat nyújtjuk. Persze váratlan szituációk mindig voltak és lesznek is, de mi azt is meg fogjuk oldani! Hihetetlen érzés! Illetve megyek egy céggel tárgyalni, akik állandó rendezvényszervező partnert keresnek.

Természetesen a következő részben erről fogok nektek beszámolni és rengeteg képpel készülök!

Ötödik Rainbow story:

A vírus miatt többször is át kellett raknunk és szerveznünk a rendezvényt, ami okozott egy kis nehézséget, de mint mindent ezt is sikerült a legjobb tudásunk szerint megoldani. Nem mondom, hogy könnyű volt visszarázódni a megszokott kerékvágásba, sőt kifejezetten nehéz volt.

Az előkészületek:

Először is meg kell terveznem, hogy milyen hirdetést fogok feladni a különálló hostess csoportunkba. A hirdetés feladása után gondosan ki kell választani a hostesseket van, hogy egy munkára több lány is jelentkezik, az Én feladatom, hogy megtaláljam a legmegfelelőbb embereket a munkára. Ez egy kifejezetten nehéz folyamat. A kiválasztás után egyeztetünk a lányokkal és tartjuk velük a kapcsolatot, tájkosztatjuk Őket minden fontos információról. Alkalmi munkavállalókkal dolgozunk együtt, így az egyszerűsített munkaszerződés elkészítése a munkafolyamat fontos része. A bejelentés után már kezdődhet is a munka!

A promóció pénteken kezdődött és vasárnapig tartott négy nagy városban. Kaposváron 4 fő, Érden 2 fő, Szegeden 1 fő és Debrecenben 2 fő hostessünk dolgozott. A lányok feladata szórólap osztása, a vásárlók tájékoztatása és a szerencsekerék üzemeltetése volt. Nagyon jó volt a hangulat, a hostessek és az ott dolgozók részéről. A hostessek jól dolgoztak, türelmesek és empatikusak voltak a vásárlókkal, mert természetesen valakinek a zárás előtt 2 perccel jut eszébe, hogy szeretne venni valamit, ezért mindig olyan embereket keresünk, akik ezt tudják tolerálni.

 Ugyan arra a vasárnapra kaptunk még egy megrendelést, 5 fő hostesst közvetítettünk Veszprémbe, ahol a rendezvény előtt gyorstesztet végeztek a lányokkal. Ez azért nem egyszerű, mert ha esetleg valaki pozitív lenne, ki esik a munkából és még karanténba is kell vonulnia. Szerencsére velünk ez nem történt meg!

A feladatuk a kézilabda mérkőzés után a díjak átadása volt. Hostesseink nagyon ügyesek voltak, a női kézilabda négyes döntő mérkőzései után adták át a játékosoknak a jól kiérdemelt díjakat. Fontos kiemelni, hogy hostesseinknek élő adásban is megállták a helyüket, hiszen egy Rainbow Hostess-t a nagy tv-s kamerák sem zavarnak meg. 😊

Hamarosan folytatjuk…